If you are afraid of the unknown,
learn to know it.

Wat is een Verbonden Ademhaling?

Verbonden ademhalen is een zeer krachtig, zelfhelend en transformerend proces. Het ademhalings proces maakt gebruik van een energie met een hoge frequentie (gecreëerd door verbonden ademhaling), om de energie met een lage vibratie in je elektro magnetisch veld permanent in trilling te verhogen.

Het brengt je spiritueel lichaam met het fysieke lichaam in contact en herstelt de natuurlijke verbinding tussen jouw geest en lichaam.

Verbonden ademhalen kan ervoor zorgen dat het lichaamsbewustzijn wordt versterkt, er meer mentale helderheid is. De emotionele balans wordt hersteld en een vergroting van het spiritueel bewustzijn kan plaatsvinden.

Het is een diep ontspannend proces met als blijvend resultaat dat je rust gaat ervaren en je positiever en vrijer voelt en met meer ruimte in het leven komt te staan.

Tijdens een ademsessie kan je één van de onderstaande niveaus ervaren. Ook is het mogelijk dat je één of meerdere van deze niveaus ervaart.

Tijdens een ademsessie zou je verschillende niveaus kunnen ervaren. Ook is het mogelijk dat je één of meerdere van deze niveaus ervaart:

Fysiek niveau

Op dit niveau doorbreek je de beperkte ademhalingspatronen en leer je effectiever en gemakkelijker te ademen. Daardoor krijg je meer energie en versterk je het herstellende vermogen van je lichaam. De eerste is fase is helemaal gericht op het openen en verbinden van de adem.

Voordelen op fysiek niveau:
• ontladen van vastzittende blokkades in het lichaam
• energiebooster voor je lichaam
• verlichting van klachten zonder directe (duidelijke) aanleiding als (spannings) hoofdpijn
• stressverlagend
• loslaten van lichamelijke spanning
• zuurstof wordt op celniveau afgegeven en gifstoffen worden afgevoerd
• meer vitaliteit
• stimuleert het zelfhelend vermogen van het lichaam
• beter slaapritme
• verbetering van de stofwisseling
• meer ademruimte

Mentaal/emotioneel niveau

Op dit niveau worden mentale en emotionele blokkades opgeruimd. De overtuigingen zitten vast tot op cel niveau en zijn overgenomen vanuit onze familielijn en ervaringen uit het verleden. Door opener te ademen worden overtuigingen, gedachten en gevoelens geïntegreerd en ontstaat meer rust en ruimte, helderheid in het nu, los van je verleden.

Voordelen op mentaal/emotioneel niveau:
• bewustwording van belemmerende gedachten en overtuigingen
• minder piekeren
• mentale helderheid
• verbeterde focus
• diepe innerlijke rust & ontspanning
• opschonen van verdrongen emoties
• loslaten van oude pijn en verdriet
• helen van onverwerkte traumatische gebeurtenissen
• vermindering van angst en stress
• verwerking en loslaten van emotionele bagage

Spiritueel niveau

Op spiritueel vlak kom je in aanraking met je ware kern, wie je bent zonder alle patronen en mechanismen. Hier maak je de verbinding met je hogere zelf. Het verleden is langzaam opgeruimd, lichaam en geest gereinigd en een diepere overgave en rust worden ervaren.

Voordelen op spiritueel niveau:
• loslaten van ingesleten patronen en negatieve overtuigingen
• vergroten van eigen bewustwording en je eigen ruimte innemen
• nieuwe inzichten in jezelf
• vertrouwen op je intuïtie en gevoel
• zelfacceptatie
• verbinding met je onderbewuste
• ruimte voor speelsheid en nieuw levensplezier

Wanneer je last hebt (gehad) van een van de onderstaande symptomen, klachten of aandoeningen, raadpleeg altijd eerst je huisarts of behandelaar. Wanneer je twijfelt, neem dan gerust contact met ons op.

• Hartproblematiek
  • Psychische aandoeningen (aanleg voor psychose)
  • Herseninfarct of hersenbloeding, andere hersen- of neurologische aandoeningen
  • Zwangerschap